środa, 5 października 2016

Polecamy do przeczytania! [3]


Kolejną wartą polecenia jest książka pt. "Rywalki" napisana przez Kierę Cass



35 DZIEWCZYN. JEDNA KORONA. 

Rozpoczęły się Eliminacje, czyli wielki konkurs. 
Jego zwyciężczyni zostanie żoną przyszłego księcia, a w przyszłości 
Władczynią Illei. 

Dla trzydziestu pięciu kandydatek to szansa na nowe, lepsze życie.
Na życie gdzie nikt nie jest głodny,
 a każda dziewczyna może poczuć się jak księżniczka. 

Ami jest Piątką, należy do kasty artystów.
Jako jedyna z grona wybranych, nie chciała trafić do pałacu.
Dla nie udział w Eliminacjach to koszmar.
Oznacza konieczność rozstania się z Aspenem
 - jej sekretną miłością - i opuszczeniem domu.

A wszystko po to, żeby wziąć udział w morderczym wyścigu po koronę,
 której wcale nie pragnie.

Jednak gdy spotyka Maxona, który naprawdę wygląda jak książę z bajki, dziewczyna zaczyna zadawać sobie pytanie,czy naprawdę chce za wszelką cenę porzucić pałac...

" - W takich okolicznościach nie miałem okazji się zakochać. A ty?
- Ja tak - odparłam wprost i natychmiast zapragnęłam cofnąć te słowa. To była moja prywatna sprawa, a jemu nic do tego.
- W takim razie, miałaś prawdziwe szczęście. - w jego głosie zabrzmiała zazdrość."

Julia Lis, I gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz