środa, 19 października 2016

Polecamy do przeczytania! [4]


Drugim tomem trylogii "Rywalki" jest "Elita" - 
również napisana przez Kierę Cass.



Niepokorna Ami Singer jest jedną z sześciu kandydatek, które pozostały w królewskim pałacu. Choć planowała być dla księcia tylko przyjaciółką,
 jej serce nie chce słuchać rozsądku.

Maxon wydaje się być księciem z bajki, ale to Aspen był jej pierwszą miłością,
człowiekiem, który znał ją najlepiej.

Napięcie między kandydatkami rośniei Ami ma coraz mniej czasu, by odkryć,
jakiej przyszłości pragnie.

Z czasem wpada w poważne tarapaty,robiąc coś, co może wpłynąć na jej dalsze losy. Czy Maxon zdoła ochronić ją przed gniewem ojca?

"Maxon przytulił mnie w milczeniu i zaczął gładzić po włosach. Pragnęłam wymazać wszystko  inne i zapamiętać ten moment na zawsze,
tę krótką chwilę, kiedy on i ja wiedzieliśmy, ile dla siebie znaczymy.
- Nie płacz, skarbie. Gdybym mógł, oszczędziłbym  ci łez na resztę życia.
Oddychałam z trudem, ale zdołałam wykrztusić:
- Nigdy więcej cię nie zobaczę. To moja wina.
Maxon przytulił mnie mocniej.
- Nie, ja powinienem być bardziej otwarty.
- Powinnam być bardziej cierpliwa.
- Powinienem był ci się oświadczyć tamtego wieczora w twoim pokoju. 
- Powinnam była ci na to pozwolić."


                                                                                            Julia Lis, I gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz