środa, 23 listopada 2016

Polecamy do przeczytania! [5]



Ostatnia część bestsellerowej trylogii "Rywalki" to "Jedyna",
napisana przez Kierę Cass. 


America Singer jest jedną z czterech dziewcząt, które utrzymały się w ścisłej czołówce Eliminacji. 

Ukochana przez zwykłych ludzi, znienawidzona i bojkotowana przez obecnego króla, dziewczyna wciąż nie jest pewna swych uczuć.

Sytuacja w kraju pogarsza się z każdym dniem. Ataki rebeliantów stają się coraz bardziej zaciekłe. Śmiertelne niebezpieczeństwo grozi nie tylko osobom zebranym w pałacu,  ale także ich rodzinom...

Los całej Illei może spoczywać właśnie w rękach Ami - jedynej osoby na tyle odważnej,  by mówić głośno o społecznej niesprawiedliwości i potrzebie odmiany. 

Czy dziewczyna wróci do swojej dawnej miłości, czy wybierze Maxona i zdecyduje się zostać królową, by podjąć walkę o lepszy świat dla siebie i wszystkich mieszkańców kraju?

"Byłam tutaj i chwilami nie rozumiałam dlaczego. Maxon nadal spędzał czas z Kriss, nawet po tym wszystkim, co zrobił, żebym mogła zostać. Rebelianci bezustannie zagrażali naszemu bezpieczeństwu, a lodowate słowa króla były zabójcze dla mojej pewności siebie. Przez cały czas krążył wokół mnie Aspen - sekret, którego nikt nie mógł poznać. (...)

Przełknęłam łzy złości. Już dostatecznie dużo płakałam. Zamiast tego zaczęłam snuć plany. Jedyną metodą, żeby wszystko poukładać, było zakończenie Eliminacji. Chociaż nadal od czasu do czasu zastanawiałam się, czy na pewno chcę być księżniczką, nie miałam cienia wątpliwości, że chcę należeć do Maxona". 

Julia Lis, I gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz