środa, 4 stycznia 2017

Polecamy do przeczytania! [6]


Podczas przerwy świątecznej udało mi się natknąć na kilka książek, które bardzo mi się spodobały.


Jedna z nich nosi tytuł: "Niebezpieczne Kłamstwa",
 a napisała ją Becce Fitzpatrick




Stella to nie jest moje prawdziwe imię.

Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.

To nie jest moje prawdziwe życie.



Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałeczków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale  zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny- czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej mi ukrywać uczucia.  Coraz trudniej jest też kłamać...


Im bardziej czuje się bezpieczna, tym większe grozi mi 

niebezpieczeństwo. 


Julia Lis, I gb


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz