środa, 17 maja 2017

Polecamy do przeczytania! [11]



Jakiś czas temu mieliśmy dwie przerwy w nauce - Święta Wielkanocne oraz długi weekend majowy. Taka przerwa zawsze oznacza nowe książki. 

 Jedną z nich była powieść "Wybrani'' autorki C.J. Daugherty.


Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?

Świat Allie legł w gruzach. Jej ukochany brat zaginął, a ona została aresztowana - kolejny raz. Rodzice podejmują desperacką decyzję o wysłaniu dziewczyny do elitarnej szkoły z internatem. 

Akademia Cimmeria nie jest jednak zwyczajną szkołą. Panują tu dziwne zasady, a uczniowie to w większości bogate dzieci wpływowych rodziców.

Kiedy jedna z uczennic zostaje zamordowana, Allie zaczyna rozumieć, że Akademia Cimmeria skrywa mroczny sekret. Czy w jego odkryciu pomoże dziewczynie przystojny Sylvain? A może outsider Carter?

Jaką tajemnicę kryje historia rodziny dziewczyny?

Kim naprawdę jest Allie?

'' - Słyszałem, że ty również rzuciłaś się na ratunek - odpowiedział, 
mierząc ją spojrzeniem pełnym napięcia. Nie dodał, że to było wspaniałe.
- O co ci chodzi? - zapytała.
Potrząsnął głową i milczał przez chwilę. Kiedy znów się odezwał, w jego głosie
słychać było wyraźne drżenie.
- Dlaczego nie zostałaś tam, gdzie prosiłem, Allie? Nic by się nie stało,
gdybyś tylko chciała mnie posłuchać.
- Przepraszam, Carter. Bałam się, że dziewczynom może stać się jakaś krzywda. Musiałam im pomóc, mogły tam zginąć."

Julia Lis Igb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz