piątek, 18 września 2015

CZYTAJMY RAZEM! :)


Uczennica klasy 3ga - Julka Gardel - brała ostatnio udział w bardzo ciekawym wydarzeniu. Oddajmy jej głos:

"Dnia 5 września 2015 r. o godzinie 16:00 pod Mostem św. Jana odbyło się Narodowe Czytanie ,,Lalki" Bolesława Prusa. 

,,Narodowe Czytanie" to ogólnopolska akcja publicznego czytania największych polskich dzieł literackich. Czytanie zostało 
nazwane narodowym w celu podkreślenia jego powszechnego charakteru. 

Podstawowym celem tego przedsięwzięcia jest 
popularyzacja czytelnictwa, zwrócenie uwagi na potrzebę dbałości o polszczyznę. W ramach tego wydarzenia odbyło się
czytanie fragmentów powieści ,,Lalka", występy dwóch artystów oraz kącik Bolesława Prusa. 

Miałam okazję spotkać instruktora 
welocypedów, który zaprezentował swój bicykl - zarówno krótkim przedstawieniem, jaki i jazdą na nim. 

Spotkanie bardzo mi się
podobało, obejrzałam stare rowery sprowadzone z Paryża. Mimo iż nie przeczytałam powieści B.Prusa, ale z odczytanych fragmentów
dowiedziałam się bardzo wiele o czasach, obyczajach i ludziach opisanych w tym dziele."



Dziękujemy Julce za relację z wydarzenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz