piątek, 8 stycznia 2016

Z kubkiem herbaty w świat - do Wambierzyc zawitała zima :)




Po długim czasie oczekiwania spadł śnieg. Ubrałam ciepłe ubranie i owinęłam się szalikiem, chwyciłam za kubek herbaty i udałam się na spacer. 

Tak samo jak poprzednim razem nie obyło się bez przemyśleń na różne tematy, jednak najwięcej czasu poświęciłam na jedno zagadnienie, a mianowicie motywację.


Zaskakujące jest to, jak szybko ludzie potrafią zwątpić lub nastawić się negatywnie. Przykładem jest grudzień i czekanie na białe święta. Kiedy jednak okazało się, że w Wigilię nie ma białego puchu, wiele osób zaczęło narzekać na pogodę - niepotrzebnie, ponieważ w końcu zima się zjawiła.

Nie można się niecierpliwić i pozbawiać się dobrego samopoczucia. Najlepsze rzeczy (np. miłość, przyjaźń) pojawiają się znienacka, niezapowiedziane.

Powinniśmy o tym pamiętać.

A jakie jest wasze zdanie? Podzielcie się nim w komentarzach, ale najpierw zapraszam do obejrzenia filmu z mojej przechadzki.




Rosie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz