środa, 9 grudnia 2015

Odpowiedź Uli :)


Zenku!

Ojej… Zenku! Nie wiem, jak ubrać to w słowa.

Ja również Cię kocham. To, co dla Ciebie zrobiłam, nie może się równać z tym, co Ty zrobiłeś dla mnie.

W sumie to tylko i wyłącznie Twoja zasługa, że pogodziłam się z tatą. Nie wiem, czy do końca życia Ci się odwdzięczę. Bardzo Cię kocham Zenek. Nie wierzę w odwzajemnienie tego uczucia. Nie jesteś mi nic winien. To ja jestem Twoją dłużniczką.

A tak z innej beczki. U mnie wszystko dobrze. Uczę się chyba prawidłowo.

Bardzo się wściekam, że trzeba chodzić w sierpniu do szkoły, ale chyba daję radę.

Bardzo za Tobą tęsknię i bardzo chcę się z Tobą spotkać.

Całuję, ściskam i pozdrawiam

Twoja kochająca

                                             Ula

Weronika Micielska, 6a


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz