piątek, 8 września 2017

Wakacyjne wspomnienia :)

Moje tegoroczne wakacje były niezwykle udane. Przeżyłam wiele niezapomnianych przygód i poznałam wspaniałych ludzi.


W pierwszym tygodniu lipca wraz z rodziną wybrałam się do Niemiec. Widziałam tam wiele niezwykłych zabytków oraz doskonaliłam swoje umiejętności językowe. 





Po powrocie do domu, przez następne dwa tygodnie kąpaliśmy się w basenie i odpoczywaliśmy. Przyjechał do nas mój kuzyn oraz kuzynka, więc spędzaliśmy razem wspaniałe chwile.



Pod koniec lipca pojechaliśmy do Rzymu, gdzie spędziliśmy większość czasu wylegując się na piaszczystej plaży oraz opalając w blasku rażącego słońca. Zwiedzaliśmy też to starożytne miasto które okazało się niezwykle interesujące. Chociaż było mi tam bardzo dobrze, niestety musieliśmy wracać do domu.



 W drodze do Polski zatrzymaliśmy się na kilka dni w Austrii, gdzie mieszka mój wujek z ciocią. Tam również wiele zwiedzaliśmy i spędzaliśmy niezapomniane chwile. 



Kolejne dwa tygodnie byliśmy w domu, gdzie większość czasu spędziłam na czytaniu książek.



W połowie sierpnia pojechaliśmy do Szwajcarii. Chodziliśmy po górach, co okazało się niezwykle ekscytującym pomysłem na spędzenie wolnego czasu.



 Byliśmy tam tydzień, po czym pojechaliśmy do Pragi, gdzie było równie pięknie.



Resztę wakacji spędziliśmy w domu, by przygotować się do szkoły.
Bardzo żałuję, że wakacje skończyły się tak szybko. Chętnie przeżyłabym je jeszcze raz.


Hanna Chmielowiec, 2gb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz