poniedziałek, 23 listopada 2015

Ciekawa lekcja :)


W rolach głównych: teatrzyk Kamishibai, klasa 6b i pani Anna Kurtasz :)



Czym jest teatrzyk Kamishibai?

"Kamishibai (jap. kami – papier, shibai - sztuka) oznacza teatr obrazkowy lub inaczej teatr ilustracji. Jest to technika opowiadania, czytania wywodząca się z Japonii, wykorzystująca kartonowe plansze z obrazkami i tekstem (37x27 cm) oraz drewniany lub kartonowy parawan – na wzór teatrzyków marionetkowych - w której przedstawiane są kolejne fragmenty historii, bajki, opowiadania." [źródło]



A co o takiej lekcji sądzą uczniowie?



Bardzo podobał mi się teatrzyk, super pomysł, aby język polski stał się lepszy.

Uważam, że ta technika opowiadania historii jest lepsza niż czytanie jej.

Ta technika bardzo mi się podobała, ponieważ jest oryginalna. Chciałabym zobaczyć jeszcze inną książkę.

Podobał mi się ten teatrzyk. Był ciekawy i nauczał.

Podobało mi się, pobudzało wyobraźnię i umilało czas.

Ta technika bardzo mi się podobała, ponieważ była ciekawa i zrozumiała.

Lekcja mi się podobała, chciałabym, żeby było więcej takich lekcji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz