piątek, 27 listopada 2015

Jak zostać molem książkowym?



Nie czytasz? Musisz koniecznie zacząć! Książki rozwijają naszą wyobraźnię, uczą nowych słów, prawidłowej gramatyki. 



Kiedyś nie lubiłam czytać, nie sprawiało mi to przyjemności. Przeczytanie lektury było dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Kiedy brałam do ręki książkę, mówiłam sobie: "Przeczytasz ją", jednak po kilku stronach nudziłam się. 
Tak było do początku 6 klasy, wtedy moim zadaniem stało się przeczytanie lektury "Ten obcy". Pomyślałam sobie wtedy, ze to kolejna książka, którą zacznę, ale nie skończę. Mocno się pomyliłam. To właśnie ona zmieniła moje nastawienie do czytania.



Po kilku stronach wciągnęłam się tak, że pochłonęłam ją w kilka dni. Była bardzo ciekawa, ogromnie mi się spodobała. Nie chciałam jej kończyć, bo była tak fascynująca. Na szczęście, była druga część... 



Cieszę się, że przeczytałam tę książkę, ona przekonała mnie do czytania kolejnych...



Wszyscy, którzy nie lubią czytać, lecz muszą, niech czytają, może W KOŃCU 
znajdą tę książkę, która przekona ich do czytania innych... 



"Łatwiej niektórym napisać książkę, niż drugim ją przeczytać" 
(Adam Żółtowski)


Emilia Pabian, 6a





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz