piątek, 2 października 2015

Nasze pasje :)




Cześć :)

Nazywam się Paulina Cyraniuk i mam 12 lat. Moją największą pasją jest jazda konna. Przygoda z końmi zaczęła się, gdy miałam 6 lat. Teraz na treningi jeżdżę trzy razy w tygodniu. Lubię to robić, sprawia mi to przyjemność. Gdy mam kontakt z końmi,  od razu się uspokajam, a negatywne emocje zawsze ze mnie schodzą. 



 Serdecznie zapraszam do Ośrodka Jeździeckiego "Kłodzka Róża". Musicie jednak pamiętać, że aby się nauczyć dobrze jeździć, potrzeba dużo czasu.



Paulina Cyraniuk, 6a


Chcesz pochwalić się swoją pasją na naszym blogu? 
Zapraszam do kontaktu: ak.anek@wp.pl 



1 komentarz:

  1. Też kiedyś jeździłam... Naprawdę fajna pasja. I choć teraz nie mam z jazdą konną wiele wspólnego, bardzo miło wspominam Hubertusy czy wyjazdy w teren... Ale skakać się nie nauczyłam😊

    OdpowiedzUsuń