piątek, 9 października 2015

Zumba - moja ogromna pasja!



Cześć! Mam na imię Emilka i moją największą pasją jest Zumba.



Moje pierwsze zajęcia odbyły się 1 kwietnia 2015 roku. Już wtedy wiedziałam, że ten taniec to coś niesamowitego. Idę tam, kiedy jestem smutna, wesoła, a także  - kiedy jestem zła. Wychodzę naładowana pozytywną energią.


 Po pierwszych zajęciach od razu wgłębiłam się w temat Zumby. Czym tak naprawdę jest, kto ją wymyślił - to najbardziej mnie interesowało. Kiedy już wiedziałam, że tą osobą jest Beto Perez, bardzo chciałam go poznać - było to moim marzeniem. W niedługim czasie spełniło się ono! Było to dokładnie 7 czerwca 2015 roku. Wtedy odbył się największy na świecie maraton Zumby REEBOK WEELNESS MARATHON w Pradze. Pojechałam tam z całą moją grupą. Było niesamowicie, spotkałam Beto , tańczyłam godzinami. To naprawdę coś wspaniałego, kiedy 3,000 tys. ludzi tańczy to samo.



Od tamtego momentu, każdemu, kto nie wierzy w swoje siły, w to, co robi, powtarzam, że powinien to jak najszybciej zmienić, bo marzenia zawsze się spełniają, wystarczy w nie wierzyć.



Na Zumbę chodzę nadal i czerpię z tego mnóstwo pozytywnej energii.

Emilka Pabian, 6a


1 komentarz:

  1. Ależ zazdroszczę takieg maratonu! Cudnie! Musi być niesamowita energia, kiedy tyle osób tańczy razem!!!

    OdpowiedzUsuń