piątek, 27 maja 2016

Noc ze sztuką :)


W dniu 13 maja 2016 r. odbyła się w Kłodzku impreza kulturalna pod hasłem: „Noc w Muzeum”



Wydarzenie odbyło się w ramach akcji ogólnopolskiej ,,Noc w Muzeum”. W Muzeum Ziemi Kłodzkiej można było podziwiać rzeźby i dzieła sztuki autorstwa regionalnych artystów. 



W związku z tym odbyło się u nas otwarcie wystawy pt. ,,Sportretowani”. Wystawa pokazała portrety artystów. 





Ponadto można było zobaczyć: różne obrazy, średniowieczne księgi pisane łaciną, numizmaty, makietę starego Kłodzka, cenne przedmioty, rzeźby, historyczne zegary, salę ze zbiorem szkła oraz salę koncertową.





 Krótkie przejście przez muzeum pod ziemią cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. A wysłuchanie legend o Kłodzku było jakby przeniesieniem się w dawne czasy . 



Organizatorzy przygotowali specjalną atrakcję(!), czyli występ teatralny, monodram. W spektaklu wystąpiła aktorka Ewelina Ciszewska, która zadziwiła swoją grą aktorską . Przedstawienie odbyło się na dziedzińcu muzeum, o godzinie 21:00. 






Całe przedsięwzięcie należy(moim zdaniem) ocenić bardzo wysoko. I chociaż nie mogłam zostać do końca tego wydarzenia, to i tak czułam się świetnie spędzając piękne chwile z historią mojego miasta. Mam nadzieję, że organizatorzy jeszcze nieraz zaproszą nas na tak wspaniałą imprezę :)

Julia Gardel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz